Teixim Unitat Popular des de cada barri #assembleesobertes

Aquest mes de desembre, el 05/12, hem engegat una sèrie d'assemblees obertes als barris de Lliçà d'Amunt per a construïr l'alternativa entre totes i tots, des d'abaix, amb la participació dels nostres veïns i veïnes. Som una candidatura rupturista, que més enllà de gestionar burocràticament la institució, entrem per obrir portes i finestres, per posar-la davant el mirall i ensenyar les seves mancances, per fer polítiques socials, d'igualtat i en favor de la independència. L'ajuntament és la institució més propera al ciutadà i tenim una grandíssima responsabilitat d'intentar captar la realitat social fidelment.

La primera assemblea ha estat al local social de Can Rovira Nou i el debat es va centrar en la mobilitat, l'activitat econòmica i l'aïllament dels barris. L'acta és pública a totes les nostres xarxes socials on gairebé diàriament actualitzem amb novetats, esdeveniments i notícies d'interès dins l'esquerra independentista.

Les properes assemblees són el 08/01 19.30h al local social de Can Xicota, 24/01 19.30h al centre cívic de Ca l'Artigues, 05/02 19.30h al local social de Can Farell, i el 26/02 19.30 al bar de l'Aliança. Creiem que el canvi ha de passar necessàriament per cada racó del nostre municipi i recorrerem el que faci falta per presentar-nos i dónar aquesta opció a les #municipals2019 i més enllà. El nostre principal objectiu és que l'assemblea creixi i teixir poder popular, la institució és un espai més de lluita.

Abans de cada assemblea recorrem el barri concret i els barris del voltant, repartint un pamflet a cada habitatge i penjant cartells als fanals. Som una candidatura nova i ens estem donant a conèixer. Participa amb nosaltres i seguim treballant per #LliçàdAmunt