La vida abans que el capital

L'Assemblea Local de Lliçà d'Amunt, sortint de el primer brot del COVID-19, hem tornat a reunir-nos presencialment i estem recuperant els carrers participant de les mobilitzacions de la plataforma ''que no ens robin la vida, abans la vida que el capital''. Per aquest motiu des de dimarts passat, cada setmana estem participant a la manifestació (amb mascareta i la deguda distància de seguretat) junt amb l'ANC i persones individuals, a la Plaça Julià i Marti Pou, llegint manifests en favor de l'habitatge, de la sanitat pública, de la redistribució de la riquesa, i en contra del patriarcat i el feixisme.

Alhora també vam organitzar, amb la resta d'Assemblees de la Vall del Tenes, per un cantí un acte virtual amb la diputada Marta Sirvent, l'Agustí (malalt que havia superat el COVID) i la Jèssica (una treballadora de supermercat com moltes d'altres invisibilitzades), i per l'altre cantó una formació interna sobre el materialisme dialèctic. Tot i els problemes tècnics en l'acte, estem aprenent moltíssim i aprofitant el temps per a formar-nos.

Per últim, celebrem que el mercat setmanal s'hagi reactivat, i seguirem controlant l'acció municipal per denunciar les irregularitats o els errors que considerem que comet l'Ajuntament. Estem preparant la nostre propera campanya que anunciarem durant aquest estiu a xarxes socials.

Les properes assemblees locals seran el 30 de juny/ 14 de juliol/ 28 de juliol/ 1 de setembre. La propera Assemblea Local Oberta, en aquest cas a Ca l'Artigues, serà el 16 de juliol, un bon moment per analitzar la gestió de la pandèmia des d'una perspectiva municipal i escoltar les queixes dels veïns sobre l'antena construida en el barri.

Aprofitem aquesta entrada per anunciar que s'està constituïnt un nucli local a Lliçà de Vall, i el 11 de juliol fan la primera aparició pública en la carpa que s'instal·larà a la Plaça 1 d'octubre de 10 a 13h. Estarem al seu costat!

Visca el poble unit, les classes populars i Catalunya lliure!