Som oposició també a la institució

El passat dijous 27 de setembre una representació de 5 membres de l’assemblea vam assistir al ple municipal i continuarem fent-ho per ser aquella oposició d’un govern sense control polític i aquella veu de veïnes no representades, també a les institucions. Creiem fermament que per transformar la política i capgirar la història des del municipalisme no és suficient mobilitzar-nos al carrer, a les associacions i en el món activista, també és útil com una reivindicació més, aconseguir representació institucional per a fer política, obrir debats i canviar tot allò que es pugui en l’estret marge que hi ha en els ajuntaments. Volem ser la clau de la governabilitat per tenir el poder de transformar-ho tot i en cap cas volem gestionar burocràcia estèril. És l’hora de treballar per a les classes populars també a les institucions sense oblidar mai el carrer que és on mai deixarem de moure’ns!

En aquest ple per una banda en Berto Fernàndez va defensar un model d’habitatge digne, accessible i sostenible mediambientalment en un poble on no deixen de construir, quan hi ha cases i terrenys desocupats. En contra d’un model d’ocupació precari atret pel complex de Can Moncau.

Per altre banda, Roger Nadal va demanar responsabilitats per la lamentable censura en el concert de Buhos durant la Festa Major, i també, per la covard culpabilització dels voluntaris de protecció civil.

Seguirem investigant, aixecant catifes i obrint finestres. Ho escolteu? És l’hora d’un canvi, sentiu el vent.