Seguim amb les assemblees obertes

Amb dues assemblees ja fetes a Can Xicota i Can Rovira, afrontem les últimes tres per teixir un programa alternatiu, independentista, ecologista i feminista a Lliçà d'Amunt, perquè creiem que hem de construïr el canvi entre totes i tots, des de baix, des de l'assemblearisme. De moment han estat un ÈXIT en assistència i contingut, perquè tenim clar que hem d'escoltar els barris. Les actes les teniu publicades a les nostres xarxes socials, si vols rebre informació al correu o estar en el grup de whatts app obert, contacta amb nosaltres!

Baixa al carrer i participa, encara hi ets a temps: 24/01 19.30h Local Social Ca l'Artigues, 06/02 19.30h Local Social Can Farell i 25/02 19.30h l'Aliança.

Parlem de mobilitat, del model de poble, d'urbanisme, de seguretat, de participació política, de gestió pública, de política nacional, municipal, laboral i social, d'educació i sanitat, de l'administració, de la joventut, de la cultura, de l'esport. Som Unitat Popular!