Seguim al carrer #SomLlavor

Hem intentat deixar clar des de la constitució de la nostre assemblea local ara fa 4 anys que la institució per a nosaltres és un espai més de lluita, en el mateix nivell que el carrer. Aquest carrer no és un concepte abstracte, és l'assemblearisme setmanal, és les mobilitzacions i manifestacions socials, és les xarxes socials, és la nostre pròpia reflexió interna. És tot allò que un Estat no pot controlar.

Seguim dempeus en totes aquelles convocatòries, a Barcelona, a Madrid, a Altsasu. Per totes les persones empresonades injustament, per tots aquells pobles oprimits, per tots aquells col·lectius precaris. Seguirem lluitant en tots els espais. I ho farem des del municipalisme, des de la proximitat a la ciutadania, per això hem decidit a nivell dels Països Catalans no presentar-nos a les eleccions espanyoles del 28 d'Abril ni a les eleccions europees, i centrar-nos en les eleccions municipals, allà on ens sentim còmodes i útils.

Visca la Unitat Popular!