Programa finalitzat, som-hi a per la campanya! #LliçàdAmuntValenta

A contracorrent hem aconseguit en aproximadament 10 mesos finalitzar un llarg programa amb propostes concretes i un projecte comú, consensuat amb els barris i que pugui tornar a il·lusionar als nostres veïns i veïnes. Entrar a l'ajuntament a obrir finestres i aixecar catifes, a transformar la institució per adequar-la a les necessitats de les persones, a oferir la vara a la ciutadania. Us animem a venir el 14 d'abril a la nostre presentació mancomunada amb les companyes de Santa Eulàlia de Ronçana i Bigues i Riells, allà tindrem programes electorals impresos i presentarem la nostre llista i eixos bàsics.

Aquest 7 d'abril i el proper 5 de maig tindrem dues carpes participatives, al mercat de Ca l'Artigues i al bonpreu de la Cruïlla per seguir donant visibilitat a una candidatura amb baix pressupost però amb ganes enormes de sortir a guanyar el proper 26 de maig. T'animem a participar a les nostres assemblees setmanals, els dimarts, contacta'ns i t'afegim a la base de dades!

Volem un municipi valent per a canviar-ho tot!