Presentació nacional de candidatures i última carpa

Cap de setmana complert previ a l'inici de la campanya electoral on hem fet una demostració de força a Sabadell presentant les 208 candidatures que teixirem República, recuperarem sobiranies i lluitarem per municipis valens que ho canviin absolutament tot des de les institucions més properes.

Desmentim la notícia del diari ARA: L'objectiu de la Candidatura d'Unitat Popular arreu no és un nou referèndum, reconeixem l'1 d'Octubre com ho ha fet el Parlament i volem provocar i conduir a una situació d'insurgència civil i institucional generalitzada. En aquest context els municipis que governem seran una peça clau. Lliçà d'Amunt estarà al cantó de la ruptura!

Diumenge vam estar a la tercera i última carpa informativa i participativa a la Cruïlla, i vam assitir a l'acte de presentació de la candidatura de Santa Eulàlia. Properament rebreu a la vostre llar el primer pamflet amb propostes del nostre programa electoral que teniu penjat a la web.

Força i atreveix-te!