Davant la repressió, unitat popular i independència

Una tardor moguda. Arrel de la sentència als líders del procés una massa social va llençar-se al carrer a exigir la llibertat dels presos i preses polítiques i les exiliades. Totes, tant els càrrecs electes com independentistes de base i activistes que han vist com la repressió s'ha intensificat. Els companys CdR, i les desenes de manifestants que eren detinguts a cada dia de mobilització.

El poble de Catalunya ha dit prou. Mentre el govern autonòmic liderat per Torra demana que el carrer apreti, el seu braç armat, de Miquel Buch, persegueix, pega i empresona el nostre jovent. Necessitem un full de ruta, la dimissió d'aquells polítics reaccionaris que evitem que avancem cap a l'alliberament nacional, i mantenir la mobilització permanent als nostres carrers.

Nosaltres, com a humil nucli local de la Candidatura d'Unitat Popular ens hem mobilitzat a les convocatòries de Tsunami Democràtic, Picnic per la República i els CdR, i des d'aquí hem impulsat una taula de diàleg i coordinació amb la resta de partits independentistes o sobiranistes del poble, amb un canal permanent de comunicació a Signal, Telegram i Twitter. Alhora hem participat i hem intentat mantenir viu l'espai que va crear-se a la Vall del Tenes en forma d'assemblees obertes setmanals: D'aquí en va sortir una marxa de torxes el dia de reflexió que va ser tot un èxit, més d'un centenar de persones, de diverses edats i color polític recordant en silenci qui no podien ser aquí degut a la repressió.

Per últim també hem assistit a l'acampada jove de plaça universitat, a l'acte antirrepressiu de Santa Eulàlia de Ronçana, a la manifestació contra la llei Aragonès i a les mobilitzacions en suport amb el poble kurd. No ens aturem. T'esperem a les nostres assemblees per a seguir teixint poder popular també des de Lliçà d'Amunt!

És l'hora de prendre partit.