Campanya local a favor dels presos polítics

L'AL ha realitzat durant aquest estiu diverses accions en favor dels presos polítics, en una campanya per exigir la llibertat de tots i totes les preses polítiques i les exiliades, i alhora reclamar que el govern de la Generalitat, partits polítics i organitzacions socials, obeeixin el mandat de l'1 d'Octubre. Defensarem des de pobles i ciutats el dret a l'autodeterminació del poble de Catalunya i la il·lusió de construir un nou Estat més just i fidel als valors de l'esquerra independentista. Capgirarem la història i ho farem totes juntes!

La campanya a més a més de l'acte antirrepressiu del passat mes de juliol, s'ha centrat en:

1. La visita d'alguns representants de la CUP Lliçà al Centre Penitenciari de Lledoners (Sant Joan de Vilatorrada) on s'hi troben ara mateix empresonats Jordi Cuixart, Jordi Sànchez, Raül Romeva i Oriol Junqueras. També, vam aprofitat per portar de visita a l'Anna Gabriel (com veieu a la imatge), a qui no oblidem en cap moment juntament amb la resta d'exiliats/des i presos/es.

2. Mantenir el simbolisme als carrers de Lliçà d'Amunt.

3. Les visites a llocs emblemàtics de la Vall del Tenes amb el llaços groc. Per exemple l'Anna, companya de l'assemblea, va pujar dalt del Turó de Tagamanent un dels llaços grocs que el dissabte 13 de juliol l'ANC va repartir durant el sopar groc.

L'espai públic en una democràcia no és neutral, és plural i reivindicatiu!

#LLIBERTATPRESOSPOLÍTICS