Assemblees obertes per replantejar estratègies rupturistes

La Candidatura d’Unitat Popular com a unitat d’assemblees locals arreu del territori ha dut a terme una gira d’assemblees obertes per escoltar les bases i replantejar l’estratègia respecte el procés que desgraciadament encara continua sense arribar a la constitució de la República.

Aquí al Vallès Oriental s’han organitzat dues: Una a Cardedeu (a una plaça cèntrica) i l’altre a Lliçà d’Amunt (a l’aliança). Ambdues han estat experiències enriquidores on hem debatut sovint des de punts de vista diferents. Tot i l’evidència que mai hem de renunciar a ampliar les bases independentistes, ho hauríem d’aconseguir sense donar passos enrere, al revés, engegant immediatament un procés constituent a tots els pobles i ciutats. Dins la unanimitat sobre la necessitat d’una ruptura plena vam trobar diversos matisos. Tot i així tothom vam coincidir en que és imprescindible pressionar el govern per a que compleixi amb el mandat de l’1 d’octubre i pactin un full de ruta immediat.

Com ha dit en Carles Riera avui a la sessió parlamentària de política general: El poble farem la república amb vostès, però si no és així, estem disposats a fer-la contra vostès. A què estem esperant?

Per últim volem reiterar la importància de parlar, de debtre, d'escoltar. Des de l'assemblearisme obrim les portes a tothom per a que vingui a participar i a organitzar-se, ho tenim a tot a les nostres mans. Entre totes, tot!